Du finns kvar någonstans inom mig

Hallojs!
-
Sorry för dålig update, men har haft fullt upp hela dagen typ.
Vaknade ganska sent och satte mig och spelade tv-spel, haha. Sen åkte jag till stallet, städade ut det och sen så red vi ner till nya stallet.
Det gick superbra tycker jag! Dem fick gå in i boxen först, det var väl lite stirrigt men inte så mycket. Sen fick de besöka hagen i någon timme, det gick superbra mellan dem också. Det var väl lite tjafs men kompisar direkt typ. Lodis är nya bossen i hagen, haha ser så sött ut eftersom att hon är så liten och han så stor.
Jaja, det var lugnt först i hagen men sen sprang det runt lite, men då var vi påväg hem så hann inte ta någon rolig bild. ;)
Sen tog vi in dem igen, och ja Prince var väl en aning stirrigare, men det går nog bra. Han har ju ändå varit på tusentals ställen innan, så ja. Lodis tycker nog att det är så gott med en stor box, hon stod ju i spilta innan och nu har hon en box med b-ponny mått, haha. :)
-
Imorgon börjar ju skolan också, FAAAAN. Orkar inte. :''''(




Lodis och Prince, haha lite storleks skillnad? Gulligt värre!

Nuuu ska jag kolla O.C och Wildfire. Vi hörs imorgon!

//Sofie


Kommentarer
Postat av: Felicaaaa :)

När ser vi Lodis och dig på hoppbanorna? xd du är så storleksmässigt klockren på henne, hahaha :D <3

2012-02-19 @ 21:46:23
URL: http://claraochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0