Open up your eyes.

-
Wäääääh, vill åka till Göteborg Horse Show!!
Har varit där typ alla andra år det senaste, några gånger med Fanny och sen var jag där med Siggebo-tjejerna, haha fett nice var det! :D Men vet inte varför jag inte åkte detta året? Hade väl ingen större lust. Men nu vill jag åka dit.. Kolla på alla fett nice shower ( jag tycker Lördagen är bäst ) och gå på mässan. Uhum.
-
Kom precis hem efter att ha varit i stallet och släppt in mina hästar! Blev massa mys och så. Jag har verkligen världshistoriens bästa hästar. Båda var verkligen hur mysiga som helst, hihi.
-
Iallafall så är jag jätteglad idag! Har varit en hel del med min syster, hon får mig alltid på bättre humör! Nu sitter hon och släcker min lampa, eh ja.. Kul har vi iallafall, haha.
Fredag också, vilket betyder sovmorgon imorgon! NICE! Idag så blir det Coca Cola framför Wildfire och One Tree Hill, och mysa med syster!
Life's gooood!




Ouuf, cool tjej som "kan" skejta. Från i somras, hahaha..

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0