What doesn't kill you makes you stronger

Det blev en långtur med Prince idag.
Det gick inte lika bra som det har gått på sistone. Först så gick han en bit, sen stannade han bara för att jävlas med mig. Jag blev ganska så arg, besviken och fustrerad, men jag klandrar inte honom. Jaja, sen gick han och det gick bra ett tag. Sen stod det en bil i skogen ( gubbjävel ) och Prince fick något sammanbrott. Han var verkligen livrädd och den var liksom lite dold bakom träd. Han stegrade, sparkade bakut och flög i luften och sen vände han om och bara sprang..Han är inte rädd för bilar alls och har ingen respekt för dem, haha han tycker att det är en självklarhet att dem ska flytta sig när han kommer.
Sen så gick det bra efter det, eller ja han stannade några gånger efter men gick direkt efter typ. Sen så tog vi en rejäl galopp på galoppsträckan, jääääävlar vad det gick. Där fick han ut en hel del energi kan jag lova.
Sen så tog jag av honom alla saker i stallet och ledde honom i några minuter, aww så himla mysig och duktig var han.
Jag vet att han inte menar något illa. Hade han velat göra mig illa så hade han redan gjort det. Lite blandade känslor men det kan ju inte alltid gå bra, right?
Så ja, det blev mycket bättre på slutet och vi slutade som vänner, skönt!



Min galna älskade lilla hääst!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0