It was only just a dream

Hallojs!
-
Skolan var helt okej. Ganska lugnt med plugget nu, vilket är så himla skönt!
Jaja, har annars bara chillat nu. Ska ju till Hillerstorp ikväll också, käka pizza med tror jag, hehe och sibylla igår.. Ah, det får bli hårdträning nästa vecka, haha. ;)
Jaja, hoppas iallafall att det blir asnice, vilket jag vet att det blir.
Ska även ta ut hästarna imorgon och på Söndag.. Åh, döda mig! Inte sova ut på en hel vecka, kommer dö. Dessutom är det fan -15 ute, och cykla i det..
Menmen, en dag i taget!
Nu ska jag kolla klart The Vampire Diaries, som är awesome!
Vi hörs! :)


Såååå himla snygga är de, Salvatore-bröderna i VD ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0