Every Teardrop Is A Waterfall

Halloojs!
-
Hade en asnice kväll igår med underbart folk! Vi var med massor, men mest med Kenny, Benny, Willy, De, Edin, Manat och dem typ - alltså, de bästa! :'D
Men sen träffade vi annat folk och så, men ja bilder kommer väl när Fanny orkar lägga in dem.
Jag hade förövrigt världens tur idag, mamma åkte ner till stallet så jag slapp det. Frågade inte ens, hehe. Men alltså, ingen människa vill väl cykla ner typ i över -15  på morgonen ?
Nu är jag förövrigt ganska så sur. -.-' Måste åka ner till nya stallet och hjälpa till, vafan det är ju typ -15 eller något?!
Ikväll ska vi förövrigt bort tror jag också, fira kusinen.
Men nehepp, vi hörs senare om jag överlever !


bild sen i somras eftersom att Prince är så himla gullig och för att jag saknar sommaren något enormt!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0