Be strong, Be happy

Godmorgon, typ!
-
Idag hade jag utsläppet av hästarna, uhum. Mamma körde mig och hjälpte till, vilket var tur. Det är inte att stiga upp som är det jobbiga, det är att att ta sig dit och hem på en cykel när det är iskallt! Men ja, vi hjälptes åt och sen åkte vi även hem och hämtade vatten, eftersom det har frusit i stallet nu. Jobbigt.
Jaja, när jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och har sovit tills nu ungefär, skönt.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har kyrkan vid klockan 4 och lite så.
Det är också en sån där dag när jag inte orkar göra någonting. Har inte ens orkat gå ner, haha. Men ska snart släpa mig ner, ta en dusch, äta frukost och fixa mig lite.
Vi höööörs senare! :)


En bild på Lauris och Prince i sommar, nice säger jag bara.
Måste vara ärlig nu, hehe.
Det är många som inte tycker att Prince ser ut som ett varmblod, mera halvblod. Håller faktiskt med lite där, han är inte ett typiskt varmblod.
Dessutom är han typ sådär 56789 bättre än bäst! :D


Aww, ni får två gulliga bilder sen i somras, guuud vad jag saknar sommaren, och Laura!

//Sofie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0