What I've been living for

Hallojs!
-
Skolan var varken överrolig eller tråkig idag. Okej, med andra ord. ;)
Haha, sitter just nu och chillar. Är ganska så trött, haha.. Men ska kolla lite Wildfire och sova tidigt ikväll.. Eller ja, det är vad jag intalat mig de sista dagarna men det slutar vid att jag lägger mig runt 12 ändå, jobbigt..
Måste plugga lite eftersom att vi har prov imorgon, men det känns ganska okej.
Jaja, imorgon är det torsdag vilket jag HATAR. Usch usch usch. Blir sur bara jag tänker på det. :(
Men men, slänger upp något inlägg senare, vi hörs! :)


Ni får en bild på mig, Fanny och Jonathan baara för att han är en liten sjukling som ligger hemma och är sjuk just nu, hehe. :)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0