You can't back down

Hallojs!
-
Dagen har varit helt okej. Måndagar är som sagt, ganska så chill.
Jaja, sen var det ju konfa, herregud. Lite flummig tjej här? Check..
Haha, ibland tror jag prästen blir ganska trött på mig, Fanny och Rasmus, haha. Jaja, lite kul måste man ju få ha!
Jaja, är så sjukt trött idag.
Vaknade typ klockan 3 inatt p.g.a en jävla fluga ( som nu är död ) som surrade runt. Letade säkert efter sin kompis som jag dödade x-antal timmar innan. ;)
Haha, nej men tror det blir läggdags snart, är helt slut numera efter skolan.
Tisdag imorgon också. JAG ORKAR INTE
Vi höörs!



//Sofie

Kommentarer
Postat av: Felicaaaa :)

(som är död nu)

hahhahaaha, döööööör xd

2012-02-07 @ 21:28:01
URL: http://claraochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0