You make the rain fall, cause you're so beautiful that it's painful

Paniken som uppstår när man vaknar 7.20 och jag går till bussen ungefär 7.40!
Som sagt, idag försov jag mig en hel del och fick panik. Under 20 minuter ska jag alltså platta håret, sminka mig ( okej, bara mascara men ändå ), äta o.s.v. Trodde aldrig jag skulle hinna, men det gjorde jag, nätt och jämnt ! Skills var det? ;) Hehe, nej men ah.
-
Jaja, skoldagen var helt okej! Alla lektioner har faktiskt varit väldigt chill, så det har varit okej!
Men ska upp till mamma nu iallafall, iskallt ute, uhum..
Imorgon är det Torsdag också. HATA HATA HATA !! Har tyska prov och där blev allt lite bättre ( tyska lektionerna suger ) men värst av allt så har vi äckelgympa i början. -.-''
Vi hörs senare! :)


Ni får en såndär visad bild som har varit med 6789 gånger innan, i brist på annat.


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0