You're out of my life

Hallojs!
-
Uhum, har troligen haft min livs värsta sömn denna veckan, haha. Har vaknat upp flera gånger och har drömt jättekonstiga drömmar, haha. Typ 5 drömmar på en natt och alla är helt sjuka. xd
Jaja, idag så blir det att rida Prince! Och inte nog med det så ska vi rida med Fanny och Sunny, uhum! :D
Jaja, får väl hoppas att Prince sköter sig och håller sig på marken, haha han kan bli lite galen.. Stayla för tjejerna, ni vet. ;)
Men ska upp dit om någon timme iallafall. Tar nog med mig kameran, men får se. Hoppas att jag hinner med Lodis också! :)
Men kommer upp lite inlägg senare på dagen, nu ska jag fixa mig lite!
Vi hörs! :)


Har vi förändrats lite eller, haha? ;)


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0