2012

Eftersom att typ alla skriver om 2011 och nyårlöften 2012 så kan ju jag också göra det, hehe.
( I brist på annat att skriva. )
-
-
2011 har varit både det bästa och värsta året, eller ja slutet av 2010 och början av 2011 var värst.
I början av 2011 så åkte bl.a. till Thailand, kom närmare min älskade f.d foderhäst Brunte, vi kom jättenära varandra den tiden.
I april så fick jag ju då min underbara Prince. Det var både superbra, jag började verkligen tycka om Prince men saknaden efter Brunte var och är enorm.
Det var riktigt jobbigt i början, men ja det är inte lika svårt nu. Jag är glad för tiden vi hade, istället för att vara ledsen för den tiden vi inte hade tillsammans.
-
Sen hade jag då sommaren, herregud, den var lätt den bästa sommaren ever. Det gick superbra med Prince, och jag kom jättenära Edin, Kenny, Benny, Willy, Oskar och ah, det gänget! Vi hade det askul, haha.
Sen så träffade jag ju världens bästa vän, Laura Aakilde! Åh, obeskrvliga minnen vi har, vi hade det så sjukt kul och i somras! Nej, mina vänner gjorde helt klart min sommar så sjukt bra. * ler *
Sen så hösten, började 8:an, konfa, det har varit ganska så jobbigt och ah, men ändå så tycker jag det har gått ganska bra, har klarat mig igenom med hyfsade betyg. Har lärt känna personer lite mer, och ja, alla är awesome! :D
Det var väl typ det, haha nej men ja, det har varit awesome!



















Här har ni lite bilder på några av mina vänner, hihi underbara är dem! Har inte bilder på alla och så, men ja ni fick ett par stycken! :)
-
-

-
-
Nu kör vi på 2012 då.
Jag tror det kommer gå ganska bra. Om jag bara tar tag i mig själv och slutar vara så jävla lat, så har jag lite förhoppningar och mål.
Nog om att jag ska plugga och verkligen ta tag i skolan, så är lite av mina mål/nyårslöfte är;
  • Prince ska ha varit ute minst 4-5 gånger i veckan.
  • Jag ska springa minst 4 gånger i veckan, få ett A på Coopers.
  • Sluta äta så mycket godis, chips, cola o.s.v, och äta mer nyttig mat, hehe.
  • Spara pengarna, eller ja hålla i dem och köpa sånt som är VIKTIGT.
  • Helst komma ut på en Clear round med Prince, om jag får och kan och vi kommer så långt. Annars bara kunna hoppa en bana, och verkligen fixa till galoppen i där.
  • Skriva minst 3 A-prov. Hehe, bara för att..
  • Lära Lodis minst 5 nya trix. Helst cirkusbuga, buga, ligg, hov, spansk skritt eller något sånt, kanske stegra. :)
Kanske mer mål än nyårslöften, men ändå, hehe.
Jahapp, där hade ni lite ! :D
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0