All this way

Hallojs!
-
Idag fick jag sova ut, äntligen! Steg upp vid 2 typ, och åkte till stallet lite efter 3.
Mockade och fixade allting, skulle egentligen rida men då det redan börjat mörka så gjorde jag inte det, men imorgon så ska vi ut! :)
Imorgon börjar även skolan vilket suger som in i, usch! Hatar Tisdagar dessutom. Ser inte fram emot det, haha. Dessutom lär jag väl inte kunna sova förrens 4 inatt..
-
Jaja, veckan kommer se ut ungefär såhär;
-
Tisdag: Prince, skogen
Onsdag: Prince skogen, kanske paddocken om underlaget tillåter.
Torsdag: Prince vila, jag ska bowla med fotbollslaget!
Fredag: Prince skogen, hillerstorp kanske?
Lördag: Prince skogen, kanske bygga på nya stallet
Söndag: Prince skogen, kanske bygga på nya stallet
Mycket skog för min fina Prince, då han gillar dig och jag tar ut Lodis då inte syrran rider henne.
-

Världens finaste häst, jag bara ler när jag ser honom och kollar på korten, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0