DAGENS FAIL

Idag så försov jag mig en aning, var därmed stressad och gick lite sent till bussen. Halvvägs till bussen kom jag på att jag glömt mina mappar hemma, så jag sprang tillbaka. För att gena så tänkte jag att jag hoppar över häcken.
När jag väl hoppade så kom jag över, eller ja halva mig för min fot fastnade i häcken så jag flög med huvudet rakt i i backen på andra sidan, min rygg fick sån fart att den blev typ till ett U, fötterna kom typ precis jämte mitt huvud, ( jag låg på mage ) trodde den skulle knäckas eller något. Så himla fult måste det sett ut, det värsta var att folk såg det också, pinsamt!
Hann iallfall till bussen, ehe.
Ni får genomskåda världens finaste paintbild, men ja såhär såg det typ ut, hehe..
-
-
-
-
Jaja, resten av dagen har varit okej! Konfa efter skolan och så. Och äntligen ska vi ha disco, vi tog tag i det idag hehe. Kul ändå att göra något hela 8:an, 8A är ju typ lite sådär forever alone, 8BC gör mycket mer tillsammans. :) Jaja, resten av kvällen spenderas vid datan och lite plugg.
Men ni får ha det gött! :)


Ni får en random bild på mitt öga, ehe.


Kommentarer
Postat av: christina :)

HAHAHHAHAHA! Förlåt att jag skrattar, men det där låter skitroligt, och jag kan tänka mig hur det såg ut, HAHHAHA! XD

2012-01-17 @ 18:02:46
URL: http://chonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0