Fml

Hallojs.
.
Skoldagen var helt okej.
När jag kom hem så ville ingen skjutsa mig till stallet och jag hade glömt vantarna, så då blev jag riktigt arg eftersom att då fryser jag som jag alltid gör när jag redan är där, och dessutom var jag sen.
Så jag var sådär sjukt arg, alltså det kan inte vara så bra. Var emot hela världen typ. Går inte beskriva känslan när man är så arg, fyfan.
Jaja, väl i stallet så gick det bra, ridturen med Prince var en aning bättre, blev på bättre humör då.
Sen tro fan att växlarna på min cykel har gått sönder så man bara kan cykla på 3:ans växel,  dessutom cyklade jag ner i diket. -.-'
-
-
Och sen så ska Smulan ( min katt ) avlivas, idag antagligen.
Har inte nämnt det innan men hon är jättedålig i sin mage, går runt och bajsar överallt och vi har köpt special foder men hon blir aldrig bra, veterinären skulle kolla på alla hjärtans dag men nu typ mår hon fruktansvärt dåligt.
Fyfan så jävla tråkigt, jag gillade verkligen henne. Alla gillade henne. Visst, har inte haft henne så länge men hon ÄR så speciell. Går inte förklara, men när man ser henne blir man så glad, när hon kommer och väntar på en. När hon kollar framför hörnet med sina stora små ögon, när hon kryper och lägger sig jämte en.
Klarar inte ens av att åka upp och säga hejdå.
Fyfan, jag orkar inte.


Ni får en gammal bild på henne, när hon var en liten kattunge. Inte för att hon är så stor nu, men ah.
Min älskade Smulan.


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

<3 Tänker på er och lilla Smulan! Kram!

2012-01-27 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0