Hissar & Dissar !

-
* O.C
Så himla bra!
-
* Vaniljmunk!
Så himla gott!
-
-
* Fanta exotic!
Den godaste fantan iallafall, ligger snäppet efter coca cola, haha. ;)
-
-
* Trixträning!
Tycker det är jättebra t.ex. för de hästar som inte kan ridas och så! Iofs är det väl dåligt på ett sätt när folk bara vill lära hästarna t.ex. stegra, då kanske hästen tillslut bara gör det så händer det olyckor o.s.v. ^^

* Dåligt internet!
Hatar när det segar och så!
-
* Shoppa!
Så himla tråkigt. Hästsaker är det enda roliga att handla, haha. :)
-
* Hamburgare!
Lätt att man tar nuggets, hehe. ;)
-
-
* Folk som inte rider ut i skogen med sina hästar ofta.
Blir så himla arg, stackars hästar som går runt i paddock/ridhus hela tiden, typ 5 gånger i veckan och sen rider ut 1, inte okej!
Själv har jag inte ridit i paddocken med Prince på över en månad tror jag, jag rider sällan där. Och även ifall jag skulle så max 2 gånger i veckan, helst 1, annars skog. Jag gör vad jag vet min häst tycker om, är inte så självisk och gör det jag tycker om, t.ex. jag gillar att hoppa, hoppar nästan aldrig för Prince är inte jätte förtjust i det, rider ut i skogen för Prince älskar det.
-
-
-

Kommentarer
Postat av: emma.

haha jag håller lätt med om alla dina hissar! :D

2012-01-07 @ 16:15:29
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0