I love you

Hallojs!
-
Som sagt, igår hade jag ju dataförbud.
Jag var illförbannad, alltså var typ t.o.m så arg att jag skakade tillslut, hehe. Typ som angry birds fast angry sofie!!
Jaja, åkte till stallet direkt och antingen har Prince slått i huvudet riktigt hårt eller så märkte han hur arg jag var, hehe. ;) Jaja, han skötte sig iallafall högt över förväntan. Han var riktigt pigg och otroligt tittig och flåsade typ hela tiden. Haha, Adam och Filip sprang förbi och dem bara; han ser farlig ut! :o Sen så flyttade jag Prince och Filip bara sprang, HAHA dog typ.
Men åter till ridturen, han skötte sig hela tiden! Var lite tjafs när 2 hästar red förbi men alltså det gick bara så himla bra! Inget bråk vid vattnet, inget bråk vid byte av vägar han bara gick på och åh det var så underbart! :D
Sånna här ridturer påminner mig varför man aldrig ska sluta kämpa!
Jag har definitivt världens bästa häst. Min lilla turbonisse! <3
-
-
-
Idag blir det tyvärr dålig uppdatering för min del tror jag. Ska strax åka till A6, Hööks och sedan gå på bio med familjen. Alvin och gänget 3 tror jag det blir, hehe. ;)


Han gjorde lätt min dag igår. Finast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0