Isn't this what everyone is dreaming of?

Detta är nog vad jag skulle kalla vänskap mellan häst och ryttare.
Alltså, jag har nog inte riktigt ord. Skulle inte säga att det är coolt, för det är inte rätt ord. Det är fint och äkta. Mycket coolare än att sin häst hoppar 1.50 meters banor och kan passage, piaff och allt vet vad.
-
Detta är nog precis det jag vill framstå med min häst. ( Herregud, ordbrist, säger man så?! )
Få den där tilliten som få människor har med hästen, vänskapen och ja allt det där.
Jag vet att jag inte kommer kunna göra såhär med Prince. Det är inte det att jag inte tror på honom, men om vi inte alltid ens fixar det med utrustning på så, ja.
Jag tror bara att vi inte litar riktigt på varandra för att göra så, jag litar inte på han till 100 % eftersom jag vet att rätt var det är så kommer det ett bocksprång och man flyger kanske av, och ja han litar inte till mig på 100 % heller. Även om han kanske inte menar något illa, så blir det ju ändå att hjärtat hoppar till och går i högvarv i 5 sekunder.
Men nu ska jag sluta skriva på, snart blir det en hel roman ju!
Här får ni ett awesome klipp iallafall.



// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0