Jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset

Ridturen gick bra, för min del iallafall.
Prince var jättestirrig i början, haha bara stirrade runt. Men sen lugnade han ner sig, som tur var. ;)
Prince var lugn, vilket kanske behövdes för han brukar alltid vara hyperpigg när han rids själv.
Jaja, Lodis började dock fjanta lite och vända om, och då hoppade Moa av och då blev jag förbannad, eftersom att då lär ju sig Lodis det. Så jag hoppade av Prince och tog Lodis från henne så ledde jag Prince och Lodis till nya stallet.
Det gick bra, Prince gick lugnt och fint och Lodis travade jämte mig för att hinna med. Kan säga att vi fick många blickar av de som åkte förbi, haha! Måste sett roligt ut med en häst på 82 cm i manke och Prince på 165, ehe.
Sen red Linus henne hem och det gick superbra! :)
Har världens finaste lilla plutt. <3


Bild sen i somras, finisen!

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0