Jag har sett hjältar dö och änglar falla. Sanningar och lögner, jag har hört de alla.

-
-
-
Hallojs!
Dagen var helt okej! Ganska så chill, men nice! :)
Jaja, sen var det konfa! Den var faktiskt helt okej, haha.
Jaja, imorgon så har vi typ friluftsdag i skolan! Tror det blir awesome, har ut och njut så vi ska typ ut och gå och så, hehe. Men våran grupp har många som är roliga och den verkar bra, så tror det blir (y)! Förutom att vi lär väl frysa ihjäl..
Jaja, nu ska jag sitta och chilla här, som vanligt känner jag mig stressad utan anledning! Måste verkligen sluta med det, får damp. -.-
Jaja, vi hörs imorgon! :D


Ni får en gammal bild på Adam och mig eftersom att han följde mig hem från konfan idag ( inte så konstigt eftersom vi bor grannar, men ändå hehe ) ! :D
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0