Jag orkar inte.

Hallojs!
-
Uhuhu, vilken skitdag. Eller ja, skolan suger, Torsdagar suger, jag hatar torsdagar.
Efter skolan åkte vi till Ågård och kollade lite på stallet då dem byggt om det och mammas jobbarkompis har sin häst där.
Jaja, sen har jag varit hemma. Har förövrigt världens fucking panik nu eller något.
Alltså, innan fick jag inte sitta vid datan, sen var jag nere i stallet och jag bryter typ ihop snart.
Känns som att jag inte hinner ett fucking skit. Känns som att jag inte kommer kunna hinna kolla alla bloggar och ja allt, och sen så ska jag gå och sova och ja har bara allmän panik. fan fan fan
Jaja, nu ska jag försöka lugna ner mig. Håller dessutom på att bli förkyld.
Hejdå.

Charmigt värre, yäoou.






Kommentarer
Postat av: christina :)

sv: haha :D Nej, mitt hår blev inte ens lockigt efter permanenten -.- haha, men DU borde älska ditt håår! Så lockigt och fiiint! -

2012-01-19 @ 19:19:34
URL: http://chonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0