Kiiimmmziiiwiiimzi

Hallojs!
-
Skolan var sådär, som sagt jag hatar Torsdagar. ( Undrar hur många gånger jag sagt den meningen? )
Jaja, när jag kom hem så stack jag typ direkt.
Hängde med Kimman och kollade när hon red, och hon red Trip. Haha, Trip passar verkligen med hans namn, trippade fram verkligen! Så fina och duktiga var dem! :)
Sen så snackade vi lite och så, skönt för jag har verkligen saknat att vara med henne för det var ganska längesen! Man hinner ju typ aldrig längre, plugg, stallet och allt vet vad. Jaja, kul var det! Även fast att jag typ frös sönder om mina fötter och händer, hehe.
Jaja, nu ska jag duscha, kolla på One Tree Hill och efter det ska jag sova såååååå oehört skönt att jag inte ens vaknar av väckarklockan imorgon!
Vi ses ! :D


Ni får lite old pics!

// Sofie

Kommentarer
Postat av: felicaaaa :)

ni är så fiiiiiiina :)

2012-01-26 @ 23:36:44
URL: http://claraochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0