Let me in

Hallojs!
-
Alltså.. Igår så ställde jag min väckarklocka, en timme förtidigt ( utan att veta om det ), så idag på morgonen när jag trodde den var halv åtta så var den ju halv sju, så när jag hade klätt på mig och allt så av ren slump kollade jag på klockan där nere, då såg jag att klockan halv sju och bara.. Ååh, tyckte väl att det var lite väl mörkt ute. ._.'
Gick upp och sov en timme igen, när väckarklockan ringde vid halv åtta så stängde jag av den och somnade om, vaknade upp en timme senare, försov mig då alltså! Men bra Sofie, toppen verkligen!
Jaja, cyklade snabbt ner till stallet igen och fixade, Princes morgonhumör.. <3 Haha, jättesur men gullig! Mockade noga och fixade hö o.s.v, åker förmodligen ner och rider sen.
Men nu ska jag ner och snickra på stallet, vi hörs! :D
( bilder kommer kanske )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0