Saker du förmodligen inte visste om mig.

* Jag kan skifta humör hur enkelt som helst.
Från att sitta och skratta till att gråta, och tvärtom.
-
* Jag duschar oftast längre när jag är ledsen/arg/besviken/deppad o.s.v.
-
* Jag får huvudvärk om inte jag får cola.
-
* Finns det inget gott till frukost, så brukar jag skippa frukosten helt och hållet. ( Jag gillar inte flingor, mörkt bröd o.s.v, det ska vara typ rostat och oboy med bra pålägg, ehe. )
-
* Jag saknar att rida ponny så oehört mycket.
Säger inte att det är tråkigt att rida storhäst, verkligen inte, men det är stor skillnad på att rida en liten b-ponny än en stor häst.
-
Senaste ponnyn jag red, i somras.
Lauras fina ponny, Minnie! Tack världens bästa för att jag fick rida henne! :)
( kolla in hennes blogg btw ; http://lauratrolle.blogg.se/ )
-
* Jag är i princip aldrig rädd när jag sitter på hästryggen. Jag har varit med om när hästar stickar totalt, stegrar, bockar o.s.v, jag blir aldrig rädd då.
Men när jag är på marken och håller en häst ( en större häst ) och den bara sticker lite brukar jag bli rädd. Kommer aldrig glömma när Glimten, en liten unghäst på typ 1.30 kanske, han flippade ur, stegrade och så, jag blev livrädd och sen slet han sig, jag darrade allvarligt talat av rädsla. :'o xd
-
-
-
Nu ska jag sova, det kommer nya bilder imorgon, och förhoppningsvis ny design + header! :)
-



Kommentarer
Postat av: Laura

Det är jag som ska tacka för att du ens ville rida min tjockis ponny! Älskar dig så mycket Sofie så du anar inte! <3

2012-01-08 @ 12:57:41
URL: http://lauratrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0