Saker Fanny är bra på vs saker Fanny är dålig på

BRA PÅ:

* Ta ansvar- hästen, läxor. ex. skippar kompisarna om jag måste släppa ut hästarna typ.

* Prata- haha

* Säga vad jag tycker&tänker- säger dirreeeeennn om jag tycker nåt är bra/dåligt.

* Skratta- haha.

* Träna- inte att jag är duktig på träningen liksom, men att jag tänker: idag ska jag träna, och gör det.

* Inte sova bort hela dagen, hähä.

* Ta med kameran- går nästan aldrig utan kameran om det inte är nåt särskilt.

*  Inte slöa med ridningen- börjat rida mycket det senaste halvåret, 6 gånger/veckan.

* Hålla mig till vad jag sagt/säger- ex. bestämmer jag att jag ska rida 6 gånger/veckan, ja då SKA jag det!

* Hålla hemligheter

* Inte snacka bullshit- ex. vem är sån dålig människa som sprider rykten liksom????? mmm juste.

* Ta mig tid till mina djur.

* Inte slösa massa pengar.


* Sköta om mitt hår.

* Inte äta föör mycket godis&sånt- ska jag vara ärlig så gillar jag inte att jag äter typ godis mitt i veckan. Vet inte varför men då får jag lite dåligt samvete. Innan var jag värre, jag fick inte fika/äta godis mer än 2 gånger/veckan. Gjorde jag det, fick jag inte äta veckan efter. Men det var DÅ.

* Komma i tid- visst, kanske inte om jag bestämt nåt med en kompis, men det gör ju inget om jag kommer 10 minuter försent, right?  Men om jag ska med en buss som jag vet går 9.00 då går jag typ kvart i, så jag säkert hinner med. Lite dumt ibland.

* Inte ha stökigt- skulle aldrig kunna leva i ett stökigt rum, aldrig.





DÅLIG PÅ:

* Hålla vad jag tycker&tänker själv- ibland säger jag FÖR mycket om vad jag tycker. Jag tänker på det hela tiden och jag har faktiskt blivit bättre på det. Tack och lov.

* Hålla andan- jag kan nog inte hålla andan mer än 10 sekunder.

* Simma- jag suger faktiskt på det.

* Titta på film- haha, ser nästan aldrig på det längre.

* Planera min tid- mer om jag är ledig, liksom hela förmiddagen sitter jag vid datan när jag kunde varit och rida.

* vara med mina kompisar
- vill inte säga att jag inte hinner, för det gör jag, men jag hatar att stressa och ja, blir knappt aldrig av.

* Tänka på vad familjen tänkt och göra- om jag planerat att jag ska göra det å det, men så säger mamma att det vore bra om jag kunde följa med till värnamo och se om vi hittar nåt bra. Då blir jag sååååå sur. Vet att hon bara vill se om jag hittade nåt bra, men nejdååå. Då kommer arga Fanny fram ur garderoben. yesbox.

* Hålla min ilska för mig själv- om jag är arg/sur då låtsas jag inte som allt är vanligt. Jag slänger bokstavligen ut all ilska på de som inte har gjrot någonting. Mest inom familjen då. Jag är medveten om det, men jag kan inte bara låtsas som jag är okej. Kan inte.

* Ladda mobilen- ska alltid bli att det tar slut på batteri.

* Begränsa mig till bara ett avsnitt Gossip Girl- blir alltid att jag fortsätter med avsnitten..hehe..



-Fanny

Kommentarer
Postat av: clara

haha det är precis likadant hos mig när det gäller Gossip Girl!

2012-01-29 @ 22:16:17
URL: http://claraochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0