Saker Fanny stör sig på...

Jag kan störa mig på vääldigt många saker, men om vi inte ser på ''stora'' saker, så tänkte jag ta några av de saker jag kan störa mig på så fruktansvärt mycket, haha.




* När man tappar nåt och ska ta upp det, nej då får man inte tag i det och måste böja sig ännu mer. ÅH

* När man stänger en dörr och så stängs den inte ordentligt och man måste smälla igen dörren, igen.

* När man förklarar en sak som tar sin lilla tid och personen man förklarade det till säger ''va?''  assåååå ._.

* När man öppnar en ''knippsare'' och så fastnar vanten i den.

* När nyckeln i dörren inte går att vrida om och man tar i med alla sina krafter och ååååh

* När man går och lägger sig...och så kommer man på att man glömde nåt. Typ släcka en lampa, gå på toa

* När man inte orkar gå och lämna nåt så man kastar det på bordet kanske, meen det glider ner på golvet ändå, så man måste gå och lägga upp det ändå.

* När man ska någonstans och man stressar hem från stallet, gör sig iordning meeen så blir det inte av. mmmm.

* När man säger något, stoppar in mat i munnen och den man sa det till säger ''va?'' ÅH, låt mig tugga klart.

* När man inte får upp locket på en burk och man är helt ensam såå ingen kan hjälpa en.

* När telefonen ringer och ringer och ringer och precis när man får tag i telefonen har personen lagt på .___.

* När man råkar trycka ner ett fönster man har uppe på nätet och har sisådär 2342 flikar i det.



Några av alla..aa några av alla de saker jag stör mig på. Men kommer upp mer lite längre fram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0