Sanningar om mig själv

* Jag älskar rostat bröd med skinka och gurka, hehe.
Speciellt som frukost, det och oboy! ;)
-
* Jag borstar alltid håret innan jag går och lägger mig och innan jag duschar, och när jag kommer hem från skolan, på morgonen är ju en självklarhet, haha.
-
* Jag tar nästan aldrig ego bilder, om man säger så haha.
Brukar isf ta bilder när jag täcker för ansiktet när jag lagt in dem i datan, töntigt jag vet hehe. Men det är bara för att jag alltid blir as dålig på kort.. Typ såhär;
-


* Jag är en äkta vinnarskalle.
Får damp när jag vinner och förlorar, hehe. Fotboll är ett undantag, eller iallafall var när jag spelade i somras. Hade as kul, vet inte hur många självmål jag gjorde? Typ 20 eller något, och nu är jag seriös.. :D Hade as kul iallafall, alla var seriöst så kom vårat lag och typ dog av skratt hela tiden.
-
* Jag älskar Mars glassen, åh bästa ever.
-

* Jag saknar att spela fotboll som as.
Bilderna bevisar hur det går när man jävlas med mig, heheheh! ;)
-
Hahaha, dör.
Shiet vad mycket stryk vi fick ta, minns sista fotbollsmatchen. Det var lera att när man trillade så sjönk det till armbågarna, seriöst. Det första jag gjorde var att få en ashård boll i ansiktet, sen så fällde någon mig så jag gled 3 meter i typ 2 dm högt vatten.. Hela jag slutade som en lerklump, (y).
-
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0