Uppe tidigt

Godmorgon ( för er som precis läser detta, hehe )
-
Kom hem vid 10 ungerfär. Tio över för att vara exakt
gick upp vid tjugo i sju tror jag klockan var. Var i stallet vid sju och släppte ut hästarna. Fixade allt-mockade, maten+vattnet. Och eftersom vi ska bort vid 4 tänkte jag att det är bättre om jag rider nu på morgonen, så det var vad jag gjorde.
Blev bara en liten sväng då det fortfarande är hårt i backen och ville bara att hon skulle få komma ut också. red barbacka med och det är inte ofta, haha.
Vi får hoppas att tjälen släpper lite så hästen inte behöver trippa fram när man rider. Fruktansvärt jobbigt. Men det är lite varmare idag+ att det regnar, så det blir nog bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0