Sanningar / saker du inte visste om mig

* Jag fick allvarlig Ehec när jag var liten.
-
-
* Jag älskar cornflakeskakor och chokladbollar man köper, så gott.
( Älskar chokladterapi ännu mera men det har jag redan nämnt, hehe. )
-


-
-
* Jag har medlidande till alla djur. Okej om jag dödar typ spindlar, flugor o.s.v men då ska det gå snabbt!
Jag HATAR när folk slår sina djur, usch, och dem kan inte försvara sig heller. Jag menar, hade du velat att din s.k "kompis" slog dig bara för att inte du ville göra en sak som h*n ville? Nej, ingen kompis det där. Och ja, folk som slår djur bara för att det är kul är ju bara sinnesjukt, helt idiotiskt.
-
* På vintern när jag fryser så tänker jag " Hellre sommar och vara helt övervarm !". På sommaren när jag är övervarm så tänker jag " Hellre vinter och illlfrysa!"
Typ så, ehe. Men föredrar lätt sommaren alltså.
-
-
* Jag säger oftast random saker.
Det är för att jag tänker random saker hela tiden, och byter ämne i mitt huvud hela tiden. Jag börjar också säga någonting fast förklarar inte hela saken utan börjar mitt i.
-
-
* Jag trotsar alltid mig själv.
T.ex. att rida på ängen, jag vet att Prince blir galen, men jag måste ändå göra det för att bevisa för mig själv att jag klarar det. ( Skulle sagt så om jag stod på en 10meters trampolin o.s.v )
-
-
tidsinställt!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0