The one and only

Hallojs!
-
Dagen var helt okej faktiskt. Inte jättebra men inte heller dålig. Lagom bra, hehe.
Jaja, här hemma har jag bakat cornflakeskakor, döör så himla gott! Skulle kunna leva på det!
Sen ikväll ska jag ner till stallet och mysa lite. Imorgon är det Torsdag, snälla kill me. Åh vad jag hatar Torsdagar!
Men men, bara att kämpa sig igenom skitdagen. Nu är iallafall allt plugg klart! Har lämnat in allt, bara Tyska glosor tills imorgon men kan redan det, awesome! :)




Fina hästar! 

Jaja, jag måste bara berätta att igår när jag var nere i stallet fick jag en sån där känsla! Dels var det med Prince när jag gjorde mina T rörelser ( jag kallar det så hehe ) så blev han sådär lugn och lite, kändes som om jag verkligen fick kontakt. Sen gjorde jag likadant på Spender och han brukar alltid gå iväg och vara lite småsur, han kom bara närmare och närmare och la huvudet på min axel, gulligt! :') ( Tänk om jag hade haft en pojkvän som hette Axel, så sa jag min axel! Hahaha, humor. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0