Vissa killar/tjejer kommer vilja förändra hela dig. Men den rätte kommer bara vilja ändra en sak - ditt efternamn.

-
-
-
Hallojs igen!
-
Kom hem från stallet för en stund sedan, åh jag har världens bästa hästar! :') Allting bara lättnade när jag såg Prince, ååh vad jag tycker om den hästen.
Jaja, har precis ätit pizza, göttans.
Nu nördar jag nintendo ds, musik och datan. Och sängen har varit min bästavän idag.
Och min syster berättade varför hon gillade mig, hon sa såhär; " Sofie, jag gillar dig för att du klarar banorna på Nintendot! ". Man bara, tack..
Jaja, hon och Martina hängde med till stallet innan också. Och sen så har jag sett Monte Carlo, den var väl bra.
Men vi höres ! :)



old pic.

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0