When we stand together

Hallojs!
-
Blev väckt runt ett, sen så skulle min syrra hänga med till stallet så åkte inte ner dit förrens typ halv tre tror jag.
Jaja, vi tog ut Lodis till paddocken först. Jag testade longera henne, gick jättebra! Sedan släppte jag henne helt lös och meningen är ju då att hon ska följa efter mig o.s.v, och så skulle jag lära henne lite trix.
Det gick suuuupebra, hon fattade nästan direkt. :)
Tror verkligen att det kommer bli asbra, om/när vi kommer igång helt! :)
Jaja, det var kul trots äckelvädret. När vi var klara hade det nästan börjat mörkna och det spöregnade, så gjorde ingenting med Prince men han ska få komma ut imorgon! :)
Men slänger upp något inlägg sen, hejsvejs!


Glömde kameran så ni får en gammal bild, hehe.


Kommentarer
Postat av: Laura

Puss på dig också, älska dig! <3



Btw, soooocker söt är din nya lille pony hest! <3

2012-01-03 @ 23:24:37
URL: http://lauratrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0