You can close your eyes to things you don’t want to see, but you can’t close your heart to things you don’t want to feel.

-
-
-
Hallojs!
-
Skoldagen var niice!
Vi hade ju ut & njut, det var chill. Först så gick vi en bit! Sen så typ lagade vi mat och lite sånt. Det var ju mest jag, Fanny, Rasmus, Daniel, Casper, Jesper och Olivia som "höll ihop", men det var awesome!
Haha, jaja sen när jag kom hem så blev det att rida ut på Prince. Red väl i någon timme skulle jag tro.
Nu sitter jag här, ska snart baka ( för ovanlighetens skull ) och sedan så blir det lite plugg, sen sova tidigt. Är så sjukt trött, haha. Bilderna från dagen kommer antagligen senare. :)
Men vi hörs! :)


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0