-.-

stack upp och red direkt efter jobbet och red lite dressyr. paddocken är ju så himla hård fortfarande så måste rida mer på den för att den ska hårdna! får hoppas det inte tar så lång tid! :D
 
bilder på hundarna jag tog när jag kom hem och lekte lite med dom! 
 

det tänkte jag skriva och lägga upp bilder på mina fina hundar men så funkar det inte att lägga upp bilder???? jahappppppppp tack för den eller nåt. 
En blogg är inget rolig utan bilder, så ingen uppdatering utav mig om det inte ska funka! hoppas den funkar imorgon! 
 
men lite av min dag fick ni, haha! :D
 
-Fanny

Kommentarer
Postat av: emma.

ja eller hur! så underbart att dom vågade!!
åh va bra, det glädjer mig att ni köper av henne ist! :)

2012-07-22 @ 23:17:52
URL: http://emmalottaa.blogg.se
Postat av: L A U R A

Guuuud vilken fin blogg! Kika gärna in på min blogg och kommentar skulle inte vara fel ;)

2012-07-24 @ 09:11:59
URL: http://lauravandelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0