My heart

Hallojs!
 
Kvällen igår med Kimman, Oscar och Joel var awesome!
När jag steg upp idag trodde jag ärligt talat att jag skulle dö.
Var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jobbet var iallafall okej. Är dock bara astrött. Alltså, åh, det är så jobbigt, varje dag nu efter jobbet så orkar jag typ ingenting, inte rida eller något, det enda jag vill är att sova. 
Jag intalar mig själv hela tiden att jag ska skärpa mig, med ridningen, bloggen, mig själv osv, att bara bli bättre men fan, jag lyckas aldrig! Jaja, är ledig på Tisdag och Onsdag iallafall sen jobbar jag resten av veckan. På Tisdag ska jag och Fanny gå på bio, det blir nog Snowhite and the huntsman, den verkar sjukt bra!
ska sova tidigt nu ikväll, puss
 
 
 
gammal bild på bääbis
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar bilden! :)

2012-07-22 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0