love

Hallooojs!
 
Jobbig samt varm dag på jobbet idag! Buhu, inget fint väder när jag jobbar vill vi inte ha. ;)
Dessutom har jag fortfarande ont, fick ett broms bett iförgår när jag red Prince, det är fortfarande svullet och nu har det börjat bli blått/lila och hela benet ( okej, från knäet och neråt ) är svullet. Tycker synd om mig själv!!
 
Igårkväll så sov ju Fanny över här, haha, nej det blev inte så mycket snack för vi somnade på typ en sekund. Innan var vi på skolan och chillade med Oscar, Kimman och Joel.
Nicenice, nu ska jag snart ner och bada med Marcus och Fanny, aoouf!
puuuusshej
 
 
 
 
man bjuder alltså..
 
Fannybanny, yooou're fucking bäst!
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0