Baby Doll

Baby Doll
( namnet är inte helt säkert ännu, men troligen blir det så iallafall. )
2012-07-05
 
Idag på morgonen cyklade jag upp till stallet. Hon kom fram till mig och var så mysig. Sedan la hon sig jämte mig och jag låg bredvid henne. Det var helt amazing!
Idag gick jag även ut i hagen och hälsade på dom, ( dom var ute en stund nu på kvällen  ) och hon kom fram så sött. Jag kliade henne lite överallt och hon är så himla tam. Kan lägga armarna om henne och hon reagerar knappt, inte skygg alls. Vi fick dock bära henne in i stallet då hon inte ville följa med sin mamma, haha!
( min kamera har slut på batteri och min laddare är hos mamma, så arg blir jag )
 
Här är iallafall bilderna på den första timmen i hennes liv. Jag har bilder samt film när Lodis fölar, jag vet ännu inte om jag ska lägga upp det? Det känns så opersonligt liksom, men förstår om det är någon som inte sett en fölning innan som vill se det. 
 
 
Jag vet dock inte om vi ska behålla henne än. Det finns ju ingen stallplats hos oss för tillfället.
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0