Dagens hiss & diss

Dagens hiss går till min otroligt bra bästakompis Laura!
 
Hon finns alltid där för mig, alltid. 
Hon skriver dagligen, frågar hur det är, hur jag mår och hur allt är. Hon är otroligt stark och hon är så jävla bra! Skiter i alla andra och går sin egna väg. 
Bättre vän går inte att hitta, även fast vi inte träffas alls ofta så känns hon närmare än någon annan! Jag säger allt, verkligen allt till henne. Hon vet allt, även mina mörkaste hemligheter. ( Okej, jag har inga "mörka" hemligheter men det lät bra. (aa) ) 
Hon är helt enkelt bäst! Är otroligt glad över att ha en sån fin vän!
 
sist laura var här!
 
Dagens diss går till vädret!
Fyfan, typ inte en enda riktigt bra dag på hela sommarlovet.
 
hahahahahahah!
 
//Sofie
 
 

Kommentarer
Postat av: Laura

Du är bäst! Älskar dig! Finns ingen så bra som min Sofie! <3

2012-07-13 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0