Dagens ridpass

Prince: Skulle egentligen ridit en liten längre runda, men syrran ville hänga med så vi red på två på honom.
Blev bara att rida hem och sen till affären, åh, han var så himla snäll och försiktig. Han är så försiktig när det gäller småbarn.
Nej, han var så mysig idag och ville gosa efter. Min älskaaaade Priince, åh, jag tycker om honom så det är sjukt!
 
Curiosa: Blev samma ridtur som häromdan. Hon skötte sig mycket bättre, men fick dock för sig att börja bråka på ett ställe. Sprang rakt ut i vägen och fan vet allt, haha! Sen så blev jag arg och röt till på henne och då skötte hon sig fint.
Sedan stannade jag och red på en äng en stund. Hon var piiiigg, stark och drog ganska mycket. Men blev mest massa volter och halter och så för att se vart jag har henne. Det gick väl bättre än dåligt men sämre än bra. Glömmer så ofta att hon är unghäst så jag förväntar mig kanske mer? Men är ändå nöjd, hon var så söt!
I skogen så tränade vi så att det blev rätt galopp, brukar ALDRIG tänka på det då jag tycker att ute i skogen så är det hästen som borde få bestämma lite mer. Men hon kan ju det typ till 90 %, var någon gång jag fick rätta den men inget mer än så! Hon var iallafall nöjd när hon kom hem. ;)
Duktig tjej.
 
 
guliiigt! stor häst liten tjej, bilderna ovan är fotade med mobilen, därav kvalitén ;)
 
 
Curiosa från häromdan
 
 
Och lite bilder på Baby Doll för någon dag sen! som sagt, vad är en blogg utan bilder? ;) haha
 
 
//Sofie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0