Endless summer

Hemma efter att ha badat med Adam, Marcus och Fanny.
 
Sjukt nice var det, precis som förra sommaren, riktigt sköna killar det där och vet att jag skrattade nonstop typ! Okej, skrattade åt mig själv, som vanligt, men vi kan säga så!
Påväg hem så åkte Adam moppe också, jag henkade ( eller stavas det hänkade? lol ) hela vägen, alltså fan vad snabbt det gick! Typ 50 km/h, min cykel höll på att dööö, bokstavligen, hjulet skakade som fan, haha !!
Äe, det måste göras om inom kort! :) Imorgon är det jobb och kanske hp för min del iallafall.
Nu ska jag sova, är sjukt trött. puss! 
 
lite snabba bilder från kvällen
 
tjenare mannen! 
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0