fuck my life

Hallojs
 
Dagen på jobbet var okej. Vi var bara 3 men funkade super ändå, tiden gick snabbt osv! :D
Henkade med Adam på vägen hem också, hahah rekord snabbt cyklade jag hem kan jag ju säga.
Är förövrigt arg som fan nu.
 
För det första, skulle jag egentligen till pappa nu, men nej då har dom ju självklart sagt att jag måste sova hos mamma nu. Orkar inte packa osv imorgon. jävligt kul
Mina föräldrar tror ju tydligen att jag ska ut och supa, åka till något tattarställe och sova över med killar och göra allt vet vad med dom osv. Knarklangare next?
 
Skulle köpt en iphone för längesedan, men självklart fick jag ju inte det heller. FRITT LAND ?!?! Sist var det väl MINA egna pengar jag tjänat SJÄLV?! Hade lätt åkt och köpt en själv men man behöver ju föräldrarnas underskrift eller vad det heter, och det hade dom ju inte tänkt att skriva.
 
Fan vad arg jag är, kommer snart gå ut och hoppa från ett träd eller något. -.-'
 
Får se vad som händer ikväll, rassebaassee ville att jag skulle komma bort men vill bara sova typ, sen tänker jag efter och då vill jag inte vara här.
 
hejdå mitt liv suger fan
 
och ja, okej, ingen bortsett från mina föräldrar har klagat på det jag skriver på bloggen, ( kommer säkert få massa skit för detta också ) men det är take it or leave it.
min blogg, mina åsikter, mina tankar osv
 
dessutom är jag hungrig men det finns bara sån mat som jag inte kan äta här hemma. Jo, vad finns hos PAPPA? mina älsklingsflingor. kul.
lite halvgammal bild sådär.
 
RASMUS SKRIVER FÖRRESTEN UPP IMORGON, OCH OM HAN KLARAR DET SKA HAN OCH JAG UT OCH ÅKA, JÄÄÄVLAR VAD VÄGARNA FÅR PASSA SIG !! :D:D:D
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0