Glad you came

Hallojs!
 
Igår så stack jag till Rasmus. Fanny hängde på också, så kom Kimman, Oscar och Joel sen också.
Hehehe, jag fick köra Rasmus epa lite, badass alltså! ;)
Haha! När jag vaknade upp idag höll jag på att dö av trötthet. 
Idag har jag varit hemma sen jobbet, skulle gå och sova men sen bara, måste bara kolla till datan.. Hehe. Men ska gå och sova nu direkt för jag är helt slutkörd.
Hård dag på jobbet idag, och jobbar imorgon också och jag är så förbannat trött.
Får se vad som händer imorgon, jobbet och på kvällen vet jag inte - än.
 
en bild jag snodde från kimmans blogg, fanny har massa bilder från igår också men dom får hon lägga upp själv
 
puss
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för schampo och balsam använder du hårinpackning? Kan du inte lägga ut bilder på hur det ser ut? :)

2012-07-22 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0