hääääyyy!

längesen, i know, men när jag väl tänkt blogga har det inte funkat att ladda upp bilder så blivit lite off på det sättet!
 
men men, när det var sista timmen på jobbet var planen att jag skulle rida efter men nejnej, då kommer det åska och förstör hela skiten för mig så blev bara upp och titta till henne, woopwoop. 
 

 
kan även säga att jag red lektion i torsdags och hade inga handskar på mig så 2 fingrar blev helt äckliga och fick sår och grejer, fy! men börjar läka nu!! 
 
 
sov även över med sofie i förrgår! längesen jag träffade henne utanför chappen så det kändes skönt att bara vara och snacka om allt möjligt som vi brukar göra! :D
 
 
-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0