Happy ending

Hallojs, igen!
 
Eller har jag skrivit något igår? Kommer inte ihåg, haha!
Anyway, jag jobbade ju igår om jag inte sa det, och efteråt så stack jag typ direkt till Kimman. Joel och Oscar var där också och vi kollade på American Pie, haha!
Efteråt så stack jag till Rasmus och var där med Kevin, Alexander och Oskar, hääärliga killar det alltså!! :D Har bilder men orkar inte lägga upp dom nu, hehe.. Men vi checkade iaf hans epa och så, fick åka med när han sladdade osv, hehe, tjej som kände sig cool alltså ;) haha!
Nu är jag pigg trött som fan men glad, har fixat mig och så och ska till jobbet snart. Hahah, Oscar ska hämta mig och nej jag är inte lat, och jag bad honom inte ens! sådeså, haha!
Ikväll blir det nog bara chill, sova tidigt då jag är sjukt trött. 
 
 
Haha, jag och rasmus för typ ett halvårsen och när vi var små. Man förändras lite eller, hhahah?!
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0