Love is blind

Hallojs!
 
Idag var det jobb, som vanligt! Helt okej. Jobbar typ ihjäl mig, hehe. Nej, men jag har ledigt imorgon och på onsdag, hur otroligt skönt som helst. Imorgon ska jag och Fanny troligtvis gå på bio, om jag inte sagt det, haha!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva på bloggen längre?
Det är alltid samma visa. Jobb, jobb och återigen jobb. 5-6 dagar i veckan och det är långa dagar. Försöker hela tiden göra mig själv bättre, bli mer ordentlig, men det funkar liksom inte. 
Känns som att livet ska vara i en evighet men samtidigt ta slut nästa dag. Livet är fett nice nu, vissa dagar är bättre än andra men jag lever livet! 
Ska försöka skärpa mig med bloggen också.
puss
 
gammal bild i repris på kimman som också jobbar med mig. hehe
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0