Min hjärna har slutat koppla ihop :(

Jag börjar faktiskt tro att jag är blond, på riktigt.
Min hjärna har slutat koppla liksom.
Under en vecka har typ detta hänt;
 
Jag tappade bort 1500 kr, letade över hela mitt rum i full av panik. Vet ni vart jag hittar dom? I plånboken dagen efter.
Ringer desperat för att Tomas ska gå ifrån jobbet och skjutsa ner mina ridskor. Han åker och letar hos min Pappa. Vet ni vart jag har dom? Nere på Hc då jag lämnat dom dagen innan.
Jag tappade bort min laddningssladd till kameran, letar hos pappa och dagen efter hos mamma med ångest. Letar igenom hela rummet, hyllor, garderob, alla väskor osv. Vet ni vart jag hittar den? Under sängen vid kontakten. 
Jag frågar vart köpenhamn ligger. ( Tror inte ens jag behöver ha en förklaring till det. )
 
Iblaaaand är det svårt att heta Sofie andersson ;)
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0