Q/A

har fått lite frågor så tänkte besvara dem nu när jag har ''tid över''. rättar sagt inget annat för mig. haha.
 
 
1. jag jobbar på Kristinastugan! (där de gör våfflor) 
 
2. jag har egentligen rakt hår, men jag sover med fläta! älsar vågigt, tycker det är jättefint! därför jag har det. :D
    Kan visa någon jämförelsebild på mitt vanliga hår och det vågiga så ni kan se skillnaden om ni vill någon dag!
 
 
3. jag vill ha en canon 60D. den jag ska köpa när jag har fått några löner till så jag har råd med den! haha.
 
 
 
4. just nu har jag en canon 450D! det är egentligen inte min, utan det är mammas men det är bara jag som använder den. men jag har ju köpt massa kameratillbehör till den så det är ju mitt! :D
 
 
 
 
-Fanny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0