Ridpass med Tom

Kom nyss hem!
Var nere och red Prince innan, han var riktigt glad över att få komma ut. Har inte ridit honom på ett tag nu, har varit så jävla trött efter jobbet och så. Han bråkade ingenting, min underbara. 
Sen så mötte jag upp Tom så han hängde med ut, haha! :) Okej, han cyklade jämte men ändå. Kul hade jag ! :D
Prince var inte ett dugg rädd, han travade fint jämte cyklen osv. Tog galopp när jag ville, och jaa han är bara bäst helt enkelt.
Sen så cyklade vi ( tom och jag för efterblivna människor ) lite efter det, och nu är jag här hemma.
Förresten, för er som inte vet så är Tom suuuuupercool! ;)
 
Nu ska jag snart sova, för jag är riktigt trött och imorgon ska jag sova bort hela dagen. puss
 
bild från dagen! Fotad med min Iphone 6!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0