Saker du kanske inte visste om mig

* Jag är typ alltid glad.
Eller jag ler typ alltid och så. :O
mitt liv är jävligt bra, med andra ord ;)
 

* Jag brukar vara lite blyg i början.
Fast när man väl lärt känna mig så skulle ni aldrig tro att jag sa det för då är jag.. ja, lite som jag är, haha .. ;)
 
 
* Jag äääälskar K-speciell flingorna, dom med jordgubbar och sånt.
Dom enda flingorna jag äter, hehe!
 
 
* Jag älskar snygga killar, hahahah!!
 
 
* Jag får panik när jag inte får motion och bara äter.
Men jag gör ingenting av det, latlatlat.
 
 
* Jag är egentligen väldigt snäll.
Även om jag nästan hatar en person eller verkligen ogillar, så kan jag inte vara elak, det går inte, mitt samvete dör! Kan väl ge blickar och om jag är riktigt arg säga något dumt, men inte mer. Haha!
Sen att jag kan vara tykig och sånt utan att mena det är en annan sak ;)
 
 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0