Star

Hallooojs!
 
Sorry för dålig update idag. Vaknade inte så sent men drog direkt upp till stallet. Red Prince och han var underbar, som vanligt. Red en bit med Lucia och Kimman också, haha, alltså den hästen...
Jaja, nu sitter jag ENSAM hos Kimman. Jag, Kimman, Joel och Oscar har kollat skräck, Shrooms och Black Christmas, nice! Skrek bara liite.. Dom skulle ner och köpa chips så sitter här och är rädd, hahah!
Jaja, imorgon jobbar jag med dom bästa så det lär bli dålig update. 
När dom kommer tillbaka ska vi se Insidious, jag kommer dö.
puss gott folk!
 
 
ni får lite gamla bilder på prince och kimman, gooooch vad snygg han är!
blir lite sugen på att verkligen rida igenom honom och börja hoppa lite smått, men han tycker att rida ute är kul så jag måste ju gottgöra honom!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0