Svar på kommentar

Anonym

Vad använder du för schampo och balsam använder du hårinpackning? Kan du inte lägga ut bilder på hur det ser ut? :)

-

Hahaha, skrattade faktiskt lite när jag fick denna kommentaren.

Jag vet faktiskt inte, eller tar det som finns hemma, typ, lite olika med andra ord. Hårinpackning använder jag typ då och då, har ingen aning om vad det heter vet bara att det är en rosa förpackning. Bryr mig inte så mycket, plattar mitt hår varje dag så det är riktigt slitet ändå. Ska nog klippa mig kort och sen sätta in sånt löshår, fast inte sånna klämmor utan sånt som sitter i ett tag. 

Hoppas det var ett tillräckligt bra svar, hahaha, då jag definitivt inte är en sån tjej som bryr mig om sånt. ;)

 

//Sofie

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på hårinpackningen? :)

2012-07-22 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0